Tekninen tuki
Huolto
Yhteystiedot:
Puhelin: 09 7250 1500
FAX: 09 7250 1555
Senseware Oy / HUOLTO
Suomalaistentie 7
02270 ESPOO
Kun laitteesi tarvitsee huoltoa:
Loppukäyttäjä:
Ota ensin yhteys jälleenmyyjääsi.
Jälleenmyyjäsi auttaa vian määrittelyssä ja opastaa huoltoon liittyvissä asioissa.
Tarkka viankuvaus lyhentää huoltoon kuluvaa aikaa.
Voit käyttää myös allaolevaa huoltotilauslomaketta.
Toimita laite huoltoon sovitulla tavalla.
Jälleenmyyjät:
Selvitä loppukäyttäjältä tarkka viankuvaus. Käytä allaolevaa huoltotilauslomaketta.
Täytä oheinen Huoltotilaus/ Takuuvaihtolomake, tulosta lomake ja liitä lähetykseen.
Huoltotilauslomake, (.pdf 32kt)
Takuuvaihdot
Tarkista onko laitteellasi takuu voimassa (takuuaika 1 vuosi).
Mahdollisessa takuuvaihdoissa pyydä palautukselle aina RMA-numero
puhelimitse tai sähköpostilla:
Huollon toimitusehdot:
Noudatamme Toimistoteknisen alan yleisiä toimitusehtoja 1/96/217043 mukaisia takuuehtoja seuraavain poikkeuksin:
- Takuuaika kaikille tuotteille 12 kk, toimituspäivää seuraavasta päivästä lukien.
- Tarpeettomista takuukorjauksista ( laiteessa ei vikaa), laskutetaan hinnaston mukaisesti. Vähintään 1/2 tunnin työ ja kaikki toimituskulut.
- Takuuhuoltojen rahtikustannuksista asiakas vastaa vain joko huoltoon toimitus- tai palautuskulut.
- Senseware Oy ei tee oma-aloitteisesti sellaisia huolto-, korjaus-, tai vaihtotöitä, - joita ei nimenomaisesti ole tässä Huoltotilauksessa mainittu ja jotka eivät suoranaisesti liity Huoltotilauksessa kuvatun vian korjaamiseen.
- Huoltotöillä on kolmen kuukauden takuu.