Etusivu » Tuki

Tekninen tuki

Huolto

Yhteystiedot:

Puhelin: 09 7250 1500
FAX: 09 7250 1555

Senseware Oy / HUOLTO
Suomalaistentie 7
02270 ESPOO

Kun laitteesi tarvitsee huoltoa:

Loppukäyttäjä:

Ota ensin yhteys jälleenmyyjääsi.
Jälleenmyyjäsi auttaa vian määrittelyssä ja opastaa huoltoon liittyvissä asioissa.

Tarkka viankuvaus lyhentää huoltoon kuluvaa aikaa.
Voit käyttää myös allaolevaa huoltotilauslomaketta.
Toimita laite huoltoon sovitulla tavalla.

Jälleenmyyjät:

Selvitä loppukäyttäjältä tarkka viankuvaus. Käytä allaolevaa huoltotilauslomaketta.

Täytä oheinen Huoltotilaus/ Takuuvaihtolomake, tulosta lomake ja liitä lähetykseen.
Huoltotilauslomake, (.pdf 32kt)

Takuuvaihdot

Tarkista onko laitteellasi takuu voimassa (takuuaika 1 vuosi).
Mahdollisessa takuuvaihdoissa pyydä palautukselle aina RMA-numero
puhelimitse tai sähköpostilla:

Huollon toimitusehdot:

Noudatamme Toimistoteknisen alan yleisiä toimitusehtoja 1/96/217043 mukaisia takuuehtoja seuraavain poikkeuksin:

  • Takuuaika kaikille tuotteille 12 kk, toimituspäivää seuraavasta päivästä lukien.
  • Tarpeettomista takuukorjauksista ( laiteessa ei vikaa), laskutetaan hinnaston mukaisesti. Vähintään 1/2 tunnin työ ja kaikki toimituskulut.
  • Takuuhuoltojen rahtikustannuksista asiakas vastaa vain joko huoltoon toimitus- tai palautuskulut.
  • Senseware Oy ei tee oma-aloitteisesti sellaisia huolto-, korjaus-, tai vaihtotöitä, - joita ei nimenomaisesti ole tässä Huoltotilauksessa mainittu ja jotka eivät suoranaisesti liity Huoltotilauksessa kuvatun vian korjaamiseen.
  • Huoltotöillä on kolmen kuukauden takuu.